Instagram Sunday

June 15, 2014

Happy Sunday, guys! 
I've been on Instagram for a while now (we're probably nearing/just passed our 6-month anniversary!), so due to the lack of outfit posts, I decided to show you a bit of what I've done. And use this as a friendly reminder to follow me there too, because well, then all of you instaaddicts can get the first scoop of where I'm at, who's with me and what we're eating. So go over HERE (I'm @piiaounpuu for those of you who want to search for themselves) and click on "follow" so you won't have to wait another half a year for this kind of post. To those who don't have an Instagram, I promise to make such posts more, if you only want to see/read them.

Imelist pühapäeva, sõbrad!
Olen juba päris kaua Instagramis tegev olnud (ilmselt on lähenemas või just mööda läinud meie kuue kuu aastapäev!) ning kuna mul pole teile midagi asjalikumat näidata, mõtlesin valida mõned oma lemmikpildid ja näidata, millega ma blogiväliselt tegutsenud olen. Lisaks on see sõbralik meeldetuletus, et võite mind ju seal ka jälgida, siis näete esimesena, kus ma olen, kellega ma olen ja mida me sööme. Seega klikkige SIIA (või kes tahab ise otsida, siis minu kasutajanimi on @piiaounpuu) ja vajutage "follow". Nii ei pea te jälle pool aastat teist sarnast postitust ootama. Neile, kel Instagramis kasutajat pole, luban ma, et üritan selliseid kokkuvõtvaid positusi rohkem teha, kui te neid vaid lugeda/vaadata soovite. 

1. cupcakes I made for my little sister's birthday in march / koogikesed, mille ma oma õe sünnipäevaks tegin
2. one lazy morning / üks väga laisk hommik
3. one lazy afternoon with a pretty manicure / üks laisk pärastlõuna, vähemalt küüned on ilusad
4. words of wisdom from the streets of tartu / õpetussõnad tartu tänavatelt

1. my favourite bit from the seppälä-lindex showroom opening / minu lemmiknurk seppälä-lindexi showroomi avamiselt
2. watching the sunrise after one cool night out / tervitasin päikesetõusu pärast üht eriti lahedat õhtut väljas
3. my lovely models and photographer from a recent shoot I styled (yes, exciting things happening!) / võluvad modellid ja fotograaf, kellega tegin koostööd ühe pildistamise jaoks (jaa, vägevad asjad toimuvad!)
4. same shoot, different outfits / sama pildistamine, järgmine komplekt riideid

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)