Self Made podcast 2. osa!

November 11, 2016


Mõnusat nädalavahetust, sõbrad! Soundcloudis ja iTunesis ootab teid minu podcasti uus osa, mida lumesaju ja teetassi kõrvale kuulata. (Üldse sellest, miks ja kuidas podcast alguse sai, võite muidu lugeda siit.) Teises osas käisin külas Liisa Lutsul, keda võite teada tänu tema videoproduktsioonifirmale Mellow või kunagisele tänavastiiliblogile Striitstail. Küll aga on vist kõik eestlased aasta tagasi näinud Liisa enda tehtud pulmapilte, mis selle aasta alguses internetis kogemata viraliks läksid. 

Liisa on üks esimesi inimesi "blogimaailmast", kellega ma päriselus kokku sain, jutustasin ja pilte tegin. Tollal tundus mulle nii uskumatu ja põnevust tekitav, et inimestega internetist on nii lihtne tuttavaks saada, praegu tundub mulle uskumatu, et olen pea kolm aastat kogunud julgust, et Liisaga uuesti kohtuda. Pooltunnikese jooksul vestlesimegi sotsiaalmeediast, sellest, kuidas ta muutus vabakutselisest hoopis ettevõtjaks, samuti tulevad teemadeks enesekindlus ning see, miks on Eestis hea elada.

"Mulle tundub, et kes või mis mind inspireerib, on mu enda ettekujutus sellest, milline ma võiksin olla.“


Nagu ikka, kuulake, jagage sõprade-sõbrannadega ja andke teada, keda te salaja imetlete, võib-olla saate järgmisel korral juba tema elu ja loo kohta kuulata!

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)