Happiness In Exile

November 04, 2013

Hurts- Better Than Love

When you go to your favourite band's concert, it really can't be anything but perfect. Hurts blew me away, once again and I feel that there aren't enough words to describe the millions of emotions. I had the perfect red lace dress from Choies to stand there in the crowd, hold hands with my best friend, watch in awe and share a few looks in silence. Of course, I had a smile on my face the whole night, it really was pure happiness.

Enda lemmikbändi kontserdile minnes ei kujutakski ma ette, et see on midagi vähemat kui ideaalne. Hurts oli taaskord vapustav ja minu miljonite emotsioonide kirjeldamiseks ei ole piisavalt sõnu. Seisin seal rahva sees oma punase pitskleidiga, hoidsin parima sõbra käest kinni, vaatasin lummatult lavale ja vahetasin vaikuses pilke. Loomulikult oli mul terve õhtu suu absoluutselt kõrvuni, sest see oligi kõige lihtsam õnn, mis minu üle võimust võttis. 


necklace- c/o specially for U
pictures by Getter M.

13 comments :

  1. That dress is really gorgeous! I love the sheer top layer and the pattern - it looks amazing on you :)

    ReplyDelete
  2. Sulle sobivad kleidid niiiii hästi, imeilus! :)

    ReplyDelete
  3. J-u-m-a-l-i-k! Kas need ongi need uued saapad? Kui jaa, siis mul pole sõnu - ideaalsed!

    ReplyDelete
  4. Amazing dress!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    ReplyDelete
  5. you remind me so much of taylor swoft :)
    <3 chloe-anna
    http://prettylildolls.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  6. Need saapad on super! Kas sel hooajal ostetud ning kust poest täpsemalt? :)

    ReplyDelete
  7. Ma tänan :) Täitsa sel hooajal ostsin Kaubamajast, aga ma usun, et neid on äkki ABC Kingas või Shus ka, sest Tamaris on päris levinud bränd.

    ReplyDelete
  8. Levinud bränd küll ja ka üks mu lemmikuid, aga siiski poodides minu meelest mudelid väga varieeruvad. Aga aitäh vastuse eest!

    ReplyDelete
  9. pretty dress. i like the pattern on your dress. :)
    Irene Wibowo

    ReplyDelete
  10. Ostsin endale ka need saapad täna kaubamajast ja olen nii õnnelik nende üle, kuigi olen nendega u 184 cm pikk. :D
    Tekkiski küsimus, et kui pikk tüdruk sa ise oled? :)

    ReplyDelete
  11. @Anonymous: Nii vahva, et sa need saapad ostsid! Ma olen umbes 173 cm pikk, täiesti standardne :)

    ReplyDelete
  12. Olen mõelnud paari kleidi tellimisele Choies'ist. Kardan aga netist tellida, sest muretsen riide kvaliteedi pärast. Kuidas hindad sina Choies'i kvaliteeti?

    ReplyDelete
  13. @Anonymous: Mul on Choiesist ainult see kleit, seega väga terviklikult ei oska hinnata, aga nende kvaliteet on küll pigem hea. Sellel kleidil on näiteks korralik vooder ja see istub tõeliselt hästi. Mingeid lahtiseid niite ja lõpetamata õmblusi ei ole täheldanud. Materjal ise on pisut odavapoolsem, aga see on ka mõistetav sarnaste netipoodide puhul.

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)