Väike Moeajakiri Õhtulehes

July 01, 2014

Juba pea kuu aega tagasi lubasin, et tõstan pisut saladuseloori ka enda uuelt väljakutselt. Nüüd siis lõpus võtsin aja, võtsin kohvi, istusin maha ja räägin, mis värk on. 
Just täna oli mul esimene tööpäev suvereporterina Õhtulehes. Kuid koos sellega tuli ka pakkumine Õhtulehe jaoks moeblogi kirjutada - midagi sarnast,t mis siingi käimas on, formaat vabal valikul, põhimõtteliselt seati piiriks ainult minu fantaasia. Loomulikult pidin ma selle võimaluse avasüli vastu võtma ja 4. juunil ilmuski esimene postitus Väikeses Moeajakirjas
Teadsin kohe, et ei taha lihtsalt Bowtie Diary materjali dubleerida, vaid teha midagi enamat ja laiemale ringkonnale huvipakkuvamat, midagi universaalsemat. Nimigi annab mõista, et tegu on justkui väikese personaalse ajakirjaga, kust leiab fotosid, soovitusi ja trendide kajastusi. Lisaks tahan, et see ei oleks niivõrd minule keskendunud ning olen oma postitustega üritanud sisse tuua ka teisi eesti blogijaid. Teemadevalikus on see, mis parajasti pähe tuleb ja aktuaalne on. Ühesõnaga palju laiahaardelisem, kui see, mida te siiani olete harjunud lugema. 
Bowtie Diary jääb ikka alles, nii nagu ta siiani on olnud. Nagu ei taha ma siinset materjali Õhtulehte kopeerida, ei taha ma ka vastupidi teha, pigem üritan praegust joont hoida. Mulle meeldib mu blogi sellisena, nagu ta on. Eks ma natuke ikka üritan mõlemat omavahel segada ka, kuid sisuliselt on need ikkagi kaks erinevat blogi. 
Kui nüüd kogu see pikk jutt kokku võtta, siis minu Õhtulehe blogi asub SIIN ja te olete kõik enam kui teretulnud sinna aeg-ajalt piiluma, uusi postitusi lugema ja kommentaariumit elavdama enamaga kui lihtsalt "Eriti koledad kõhnad jalad." Enamgi veel, tahaksin väga kuulda teie ideid ja arvamusi, soovitusi selle kohta, millest kirjutada või millest te tahaksite lugeda. Kommenteerige seda postitust, kommenteerige Õhtulehes või saatke üldse meil. 
Põnevamatest postitustest teavitan teid kindlasti siin ja oma Facebooki lehel, aga eks ikka palju kindlam oleks Väike Moeajakiri brauseri järjehoidjaribale lisada ;)


1 comment :

Thank you for all of your sweet comments! :)