Pleats, please

September 15, 2014

Or more like properly ironed and not wrinkly pleats, please. I ordered this dress ages ago and it must have been just thrown into the bag, so it just stayed there in my closet, hanging sadly. Then again, what do you expect from a $7 dress? The material kind of seems like when I touch it with an iron, it will melt or stain and be ruined forever and I haven't dared to try yet. So try to look past the awfully non-ironed pleats. 
Other than that, I like the cut, the colour and most of all the bow, so I didn't want to send it back.  I'll try to be smarter the next time. After all, it made for such a proper back to school outfit.

Tahaksin, et sellel kleidil oleksid ilusad triigitud voldid, palun. Tellisin selle millalgi suvel ja jäi täpselt selline mulje, et see on kuidagi täiesti suvaliselt kotti visatud. Nii see siis jäigi mu kappi nukralt rippuma. Samas, mida paremat oodata kleidilt, mis maksis umbes 5 eurot? Materjal tundub ka selline, et kui ma sellele triikrauda näitaksin, siis see sulaks ära või jätaks pleki ja oleks igaveseks rikutud ning seda ei ole ma veel julgenud proovida. Seega, üritage nendest kohutavalt triikimata voldikestest mööda vaadata.
Muidu mulle meeldib selle kleidi lõige, värv ja see väike lipsuke, seega ma ei hakanud seda tagasi saatma. Eks järgmine kord olen targem. Lõppude lõpuks sobis see väga hästi nende koolihõnguliste piltide peale, taustaks vana hea Emajõgi. 
 

 dress- sammydress (here)
jacket- random
flats- elite
watch- house
pictures taken with Nikon 1. 

1 comment :

  1. Proovi ettevaatlikult läbi mõne tavalise puuvillase kangatüki triikida (: Mina kasutan tihtilugu näiteks mõnda köögirätikut vms, mis triikrauda ei karda. Nii saavad ka need riided triigitud, mille tuline triikraud muidu ära rikuks.

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)