No fuss

December 16, 2014

Sometimes I feel that the most simple everyday outfits that I wear don't deserve to be on the blog, because they're not "special" enough. They're boring to me, so probably they're boring to you too. However, in spring I got a comment from someone who wanted just that - more everyday things, more simple things, less fuss. 
So here you have it, something pretty boring! When days are spent at the library, nose in book/computer screen, I don't (usually) dress up in a skirt and whatnot. It's jeans, my boyfriend's sweater (because I just adore the colour) and that blanket/scarf for extra cosy-ness. 

Mõnikord on mul tunne, et sellised igapäevased riietused ei vääri blogisse jõudmist, sest need ei ole piisavalt "erilised" ja huvitavad. Kui mõni riietus on minu jaoks juba igav ja miljon korda kantud, eeldan millegipärast, et see on blogi lugejatele ka igav. Kevadel aga sain ühe kommentaari kelletki, kes just tahtiski rohkem näha tavalisi riietusi ja vähem sätitud komplekte. 
Siin see on - päris igav komplekt! Kui ma veedan pea kõik päevad raamatukogus, nina raamatus või arvutiekraanil, siis eriti ei viitsi küll seelikutega jamada ja end üles lüüa. Teksad on kuulikindel valik, täna haarasin selga ka poiss-sõbra kampsuni, sest mulle nii meeldib selle värv. Ja siis see sall/tekk teeb alati olemise mitu korda mõnusamaks. 


jeans- house
(men's) jumper- springfield
scarf- kappahl
pictures taken with Nikon 1. 

1 comment :

  1. Jaaa, mulle meeldivad ka sellised pildid samuti! See näitab ikka argipäeva elu reaalsust ka! :)

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)