Prayer beads

May 18, 2010

On Monday we had another perfectly sunny day and our maths try-exam. After that Getter and Kaisa came to my place, we made pasta and had a picnic in my backyard:) Then we tanned a bit and now we have a nice summery tan. Yay !
Yesterday I also made a new pair of earrings and I made half of another pair. I'm serious about that idea of selling them, I just have to make some more, make some pics(which is difficult , because I kind of messed up my camera).
Tonight, I went for a small walk with my family to buy ice-cream, and I found a bank-card near the ATM. I was a good citizen and returned it to the info-counter of the shop. I hope the owner gets his card.



Esmaspäeval oli järjekordne täiesti päikseline ilm ja meil oli matemaatika proovieksam. Pärast seda tulid Getter ja Kaisa minu juurde, me tegime pastat ja tegime minu tagaaias pikniku. Siis me päevitasime natuke ja nüüd on meil ilus suvine päevitus! Juhuu!
Eile tegin veel ühe paari kõrvarõngaid ja jõudsin poole peale teise paariga. Mul on nende müümisega tõsi taga, pean lihtsalt veel mõned tegema ja nendest pildid tegema( mis on päris raske, kuna ma mässasin oma kaameraga nii,et see läks vist katki).
Täna käisime perega jalutamas ja ostsime jäätist. Ma nägin Selveri pangaautomaadi juures kellegi pangakaarti ja korraliku kodanikuna viisin selle infoletti. Ma loodan,et omanik saab selle kaardi kätte:)

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)