The neverending dress

March 27, 2014

I know I say this about many of my clothes, but this dress really has grown on me and my wardrobe would be empty without it. I got it about a year ago from Fashion Union and ever since, it has been my favourite. Not only that, but over the year, it has developed some serious sentimental value. I wrote my final essay in this, it was with me when the best memories of Positivus festival was made, even my friends have worn it! If there was a "Top worn pieces of Bowtie Diary", I'm sure that this dress would be in the Top 10. 

Ma tean, et ma ütlen seda tõeliselt paljude riiete kohta, aga see kleit on mulle väga oluliseks saanud ja ilma selleta oleks mu kapp tühi. Sain selle umbes aasta tagasi Fashion Unionist ja see sai kohe mu lemmikuks. Lisaks on see endale külge saanud ka tohutu sentimentaalse väärtuse. Kirjutasin selles kleidis oma lõpukirjandi, elasin läbi Positivuse parimad hetked ja isegi mu sõbrad on seda kandnud! Kui kuskil oleks "Populaarseimad riideesemed Bowtie Diary's", siis see kleit oleks kindlasti esimese kümne hulgas. 



 dress- c/o Fashion Union
coat- h&m
boots- tamaris
socks- seppälä
watch-house
the prettiest braid to ever grace my hair- carefully made by my friend Liisa
pictures takes with Nikon 1.

3 comments :

  1. Oh kui vahva kell! Ning punutis on tõesti väga kena :)

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Liisa tunneb end meelitatult, mina solvatult... :D Ja miks püüad varjata nii vinget vintage Westholmi sõrmust? :D

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)