A speck of glitter

July 29, 2014

How to make everyday dressing a bit more fun? Throw on the sequins! As I mentioned in my last post, every now and then there's an item that I just need to wear and next in line was this sequin skirt from New Year's Eve. I turned the uber-festive item more summer-appropriate with a basic white T and casual sneakers. Because you know, the "I just walked out of a club" look isn't quite me. And I almost wore that outfit to work yesterday, almost! 
Remembering this cool spot for outfit pictures was just a cherry on top!

Kuidas teha igapäevast riietumist pisut põnevamaks? Sädelevate litritega loomulikult! Nagu ma ka oma eelmises postituses mainisin, siis aeg-ajalt tulevad mul meelde mingid riideesemed, mida ma pole ammu kandnud, aga tohutult tahaksin. Nüüd ootas järjekorras see litritega seelik, mille ostsin aastavahetuseks. Et kogu riietus ei oleks liiga pidulik ega selline "tulin just klubist", lisasin seelikule ainult lihtsa valge pluusi ja tennised. See seelik ikka peab omaette särama! Ja ma peaaegu panin selle eile tööleminekuks selga, peaaegu! 
Pildistasime Ülemiste tehnopolis, mis on justkui kirss tordil! Ma pole üldse jõudnud seda osa Tallinnast avastada, aga iga kord kui sinna kogemata satun, mõtlen, et see on lausa nii lahe koht, kuhu läheks niisamagi jalutama. 


 sequin skirt- only
sneakers- converse
t-shirt- cropp
pictures taken with Nikon 1. 

5 comments :

  1. Very cute skirt, you look great! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Vot see on küll sinu üks lemmikumaid outfitte minu jaoks!
    Homme ilmselt copin sind :)

    ReplyDelete
  3. Nii lihtne ja vapustavalt ilus!! Lemmik mul kaaaaa!

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)