Museum date

September 04, 2014

I've settled in Tartu for almost a week now, but still had this one last Tallinn outfit left to share. It was a lovely sunny day that I spent roaming around a flea market and then at the art museum with my sister. Kind of to properly say goodbye, I felt that I needed to really do stuff and not sit at home. 
I've been meaning to wear this outfit for a while (actually it was on Instagram some time ago) and the combination of a flowy skirt, Audrey and metallic shoes seemed appropriate for a museum-date. 

Olen nüüd juba peaaegu nädalakese jälle Tartus elanud, aga kuskil arvuti kaustades leidus veel üks viimane komplekt pilte Tallinnast. Oli üks tore päikseline päev, mille veetsin Telliskivi Kirbufestivalil ja õega Mikkeli muuseumis. Kuidagi tundsin, et pean linnaga korralikult hüvasti jätma ja ei saa terve päev kodus istuda. 
Seda riietust olen tahtnud juba päris pikalt kanda, aga pole ühtegi õiget hetke tekkinud (tegelikult mõnda aega tagasi Instagramis tekkis). Selline pika lendleva seeliku, Audrey ja hõbedaste kingade kombinatsioon tundus üheks muuseumikohtinguks täpselt sobiv. 
Tegelikult soovitan teilgi veel ära käia Mikkeli muuseumis, kus on veel viimaseid päevi välja pandud klassikaline maalikunst Enn Kunila kollektsioonist. Korraliku kunstiajaloohuvilise (ja nüüd ka tudengina) ei suuda ma uskuda, kuidas üks inimene saab nii palju võrratuid maale omada. Mu õele, keda ma tavaliselt igasugustele näitustele kaasa vean, meeldis ka väga. Ja tore on ju käia ja fantaseerida, et kui saaksin mõnd maali omada, siis millise ma valiksin (Kõksi "Tartu vaade", igatahes).


 

skirt- diy
jacket- random
shirt- brought from italy
shoes- atmosphere
bracelet- h&m
pictures taken with Nikon 1.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)