Short hair, do care?

November 14, 2014

The time has come again to ask for your advice in the hair-styling department. The last time was in 2012, when I was on the threshold of to ombré or not to ombré. Then you voted yes and I did it, so you hold a significant amount of power in your hands. (Although my venture to Pinkville this spring was wholly a spontaneous one.) Lately I've been toying with the idea of having my hair cut shorter. You know, the cute alexachungish kind. 
I am aware that once I do it, I'll immediately want long hair back and it'll take years to grow back to the same length, but maybe something new would be good for me? I have my hairdresser's appointment tonight, so take a look at the inspo pics below and let me know your verdict. To chop or not to chop?

Jälle on käes aeg, kus pean teilt nõu küsima.  Viimane kord oli 2012. aastal, kui olin dilemma ees, kas värvida juukseotsad heledamaks või mitte. Siis hääletasite "jah", nii et teie käes on päris suur mõjuvõim. (Kuigi minu sellekevadine väike kõrvalehüpe roosasse oli täielikult spontaanne.) Viimasel ajal olen mänginud mõttega lõigata oma juuksed lühemaks, selliseks õlapikkuseks. Teate küll, niimoodi armsaks alexachungilikuks. 
Olen teadlik, et kui ma seda teen, hakkan kohe pikki juukseid igatsema ja et need kasvavad aastaid tagasi, aga äkki väike vaheldus oleks hea? Täna õhtul lähen juuksurisse, seega vaadake neid inspiratsioonipilte ja andke oma otsusest teada. Lõigata või mitte?

pictures from Pinterest, tuulavintage.com, collagevintage.com, lovely-pepa.com, just-another.me, thesartorialist.com

5 comments :

  1. oh my, do it do it do it! Mul endal samasugune idee tükk aega ajus küpsenud, nüüd kuu lõpus on üks juuksuriüritus, kus mulle tehakse uus soeng + värv, ma küll usaldan proffe, aga loodan salamisi, et nad lõikavad mu juuksed maha! :D haha, kuigi tean juba ka, et hakkan pikki igatsema. AGA hair grows back!

    ReplyDelete
  2. Mina lõikasin hiljuti maha ja soovitan, kasvavad ikkagi päris ruttu tagasi ja pole nii drastiline muutus :)

    ReplyDelete
  3. Õõõ ära lõika!! Just vaatasin Helsingi postitusest, et seal nii ilusad. Pigem investeeri mingitesse hooldusvahenditesse, et otsad nii kuivad ei oleks

    ReplyDelete
  4. I love long bobs, although everyone is doing it at the moment i think it would suit you!

    Anoushka Probyn - A London Fashion Blog

    ReplyDelete
  5. Nice Post and Beautiful Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)