Navy blue takeover

January 21, 2015

Lately I've had this thing where I wear the same outfit for not only two days in a row, but a straight week. Yep, the fashion gods just fainted. I kind of pick out an article of clothing from my wardrobe and suddenly start liking it so much that nothing else even exists. Last week it was my basic grey dress, this week it's this navy combo. 
That navy buttoned up skirt that I found at a flea market in September is the perfect am-I-Alexa-Chung-yet piece. The fact that she has a really similar denim one in her ACxAG collection makes it even better. After writing "A navy blue jumper is potentially the most boring item anyone could design, and yet it’s my most important possession." and then some in her book "It" I was on the search for one. 

Viimasel ajal juhtub nii, et ma ei kanna sama komplekti mitte ainult paar päeva järjest, aga terve nädala. Mhm, moejumalad just minestasid selle avalduse peale. Valin oma kapist mingi riideeseme välja ja siis ühtäkki hakkab see mulle nii palju meeldima, et mitte midagi muud nagu polegi olemas. Eelmisel nädalal oli selleks mu lihtne hall kleit, sel nädalal see tumesinine komplekt. 
See kirbuturult paari euro eest leitud nööbitud seelik on täpselt õige kas-ma-olen-juba-Alexa-Chung ese. Tema uues teksakollektsioonis brändi AG jaoks on hästi sarnane teksaseelik, mis muudab minu oma veelgi paremaks. Ja pärast seda kui Alexa oma raamatus "It" kirjutas kui igav, aga kui oluline riideese üks tumesinine kampsun on, olen seda ideaalset otsinud. Lõpuks leidsin õige kampsuni Ülemiste keskuse A&G poest. Kas neid poode üldse eksisteerib kuskil mujal ka? 


skirt- thrifted
jumper- from a&g
watch- casio
knee socks- h&m
pictures takes with Nikon 1. 

6 comments :

  1. Väga lahe komplekt, tumesinine on nii mõnus värv, eriti koos kuldsete detailidega. p.s. mis küünelakki Sa kannad, ma ajan just sellist tooni taga? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Küünelakk on Maybelline Colorama ja toon vist 289. Sellega on selline naljakas lugu, et tuli küüntelakkimise tuju ja ostsin uue laki. Koju jõudes avastasin, et 99% samasugune toon on mul juba olemas :D

      Delete
  2. Lovely outfit!!!!
    www.namelessfashionblog.com

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)