Shopping List: Blazers

April 29, 2015

I have a weird relationship with blazers. I have a few, but I wear them once a month at most. Then again I have moments when I feel like I need a blazer in every colour of the rainbow to make everyday dressing easier. Do you see the controversy? If I had more blazers, would I wear them more? I've had a light pink-beige one and a checkered ones (click to see old posts!), but those have found new owners because they just took up space in my closet without me wearing them. My current black and white one are actually years old too and after my last post, I started to think of buying a new one. 
Of course the selection is overwhelming. Which colour of the rainbow should I choose then? Or maybe go with florals or stripes or just invest in a great new black blazer? 
Which one of these six would you go for? 

Mul on pintsakutega imelik suhe. Mul on kaks pintsakut, aga kannan neid maksimaalselt kord kuus. Teinekord jälle mõtlen, et kui mul vaid oleks seda-või-teist värvi pintsak, oleks elu ja hommikune riietumine palju lihtsam. Tajute seda vastuolu? Kui mul oleks rohkem pintsakuid, siis kas ma tõesti kannaksin neid ka rohkem või jääksid kõik ilusad jakikesed mu kappi seisma? Paar aastat tagasi oli mul ilus roosa pintsak ja vahva ruuduline pintsak (klikkige, et vanu postitusi näha!), aga need on nüüdseks juba uued omanikud leidnud, sest kandmise asemel seisid need niisama kapis. Mu praegused must ja valge pintsak on mõlemad juba mitu aastat vanad ning pärast oma eelmist postitust hakkasin mõtlema, kas ehk poleks aeg uusi osta.
Muidugi on see valiku tegemine võimatult keeruline. Millise värvi ma siis lõppude lõpuks peaksin valima? Äkki ostaksin hoopis triibulise või lillelise jaki või investeeriksin uude kvaliteetsesse musta pintsakusse? 
Millise nendest kuuest teie valiksite?


19 comments :

  1. I really need a new blazer - these are great! x

    www.thestylishcupcake.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I hope this post inspired you a bit!

      Delete
  2. You can never go wrong with blazers!!! I absolutely love them and they instantly make an outfit look polished! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think so too, but I still wear them quite seldom..

      Delete
  3. All great choices but I love the stripped and the cream ones.

    xx Z&G

    www.temple-of-beauty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's impossible to choose, right? I'm glad you like them.

      Delete
  4. Mul on umbes sama suhe pintsakutega ja kuna elukaaslane pole üldse nende fänn, siis tihti jätan ka sellel põhjusel mõne ostmata. Kuigi alati ma teda siiski ei kuula ja pintsakuid on mu kapist aegade jooksul ikka igasugust värvi ja lõikeid läbi käinud. Muide, üks selline varrukateta must pintsak/kleit ootab mul kapis õiget ilma ja outfiti ideed! (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu poisil pole pintsakute osas vist mingit seisukohta, aga ostmata ja kandmata jätan ma nad sellegipoolest. Selle musta kleidiga postitust jään ootama!

      Delete
  5. All the blazers rock. Thanks for sharing buddy!

    Eye See Euphoria | http://eyeseeeuphoria.com/post/eye-adore-spanglish-fashion

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. And that's only a small selection, I left so many out!

      Delete
  7. Love the light pink blazer :)

    Bisous from France,
    Sandy.

    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! Although my favourite is the floral one, I guess!

      Delete
  8. I love blazers! My favourite is the light pink one :)

    http://www.fineclic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's so easy to match with other pieces, a real classic!

      Delete
  9. Ooo I love a good blazer!! The perfect addition to every wardrobe!
    x
    http://shedoes.com.au

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)