Postcards From Amsterdam

September 06, 2015

As promised, a few pretty snaps from my Wednesday in Amsterdam! To be honest, we didn't do anything noteworthy, except walk around the canals and just get to know the city, so that when we go back, we'd know where to go and what to do. It was kind of a get-to-know trip, if you wish, since neither me nor my Finnish travel companion had done any research whatsoever.
So the first thing we did was hop on a sightseeing boat and spent an hour touring the canals of Amsterdam. Much recommended for your first time in the Northern European Venice (is that a thing?) and for ten euros it seemed like a fair price too. After that, we headed straight through the Red Lights district (accidentally, I promise you!) towards the Waterloo vintage market, which was indeed a gem and needs to be visited countless times more. I also spotted a few very nice vintage shops around the area, so I guess I already have my next visit sorted. After locating the three biggest museums and vowing to go back really soon (I cant wait to meet you, van Gogh!), it was time to head back to the train.

Nagu lubatud sai, siis siin on mõned ilusad postkaardikesed minu kolmapäevasest reisist Amsterdami. Ausalt öeldes ei teinudki me midagi väga tähelepanuväärset, ainult kõndisime mööda kanaliäärseid ja üritasime Amsterdamist aru saada, et teaksime kuhu järgmisel korral minna. See oli omamoodi tutvumisreis, sest ei mina ega mu soomlasest reisikaaslane ei olnud enne rongi peale istumist teinud mitte mingit eeltööd vaatamisväärsuste või muu ägeda osas.
Seega esimese asjana, pärast kiiret kohvi- ja koogipausi, istusime turistilaevale ja sõitsime tund aega mööda Amsterdami kanaleid. Soovitan seda kusjuures kõigile Amsterdami külastajatele, sest paadisõit oli selle eest makstud kümmet eurot väärt ja ega see sajaprotsendilise turisti tunne ka kõige hullem polnud. Pärast seda kõndisime otse läbi punaste laternate linnaosa (täiesti kogemata, ma luban!) Waterloo kirbuturu poole. See oli tõesti äge, meenutas veidi Londoni Camdeni turgu ja kindlasti lähen sinna vähemalt paaril korral tagasi. Nägin sealkandis veel mitut ägedat kaltsukat, nii et minu järgmise Amsterdami-reisi eesmärk on vist paigas. Vaatasime üle ka kolm kõige suuremat muuseumit ja lubasime, et läheme õige varsti tagasi (Ootan juba kannatamatult meie kohtumist, van Gogh!) ning oligi aeg tagasi rongijaama minna.

Follow me on FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER
Follow

14 comments :

1. Käisin ise ka Amsterdamis, küll aga aprilli alguses. Nautisime kanaleid ja käisime paadiga sõitmas ja neid turgusid on seal niiiii mõnusalt palju. Lisaks käisime ka Van Gogh muuseumis, kus hind oli küll üsna kõrge, aga meile meeldis.

Ja samuti on Holland ju väga ilus ka väljaspool linnasid. Näiteks käisime meie mööda mereäärt jalutamas, mis sest, et varakevadel seal küüüüüüüülm oli. Ja lisaks vaatasime ka tuuleveskeid :)

Kas sulle on pere või poiss-sõber ka külla tulemas? :)

2. Jaa, kõik on praeguste plaanide järgi külla tulemas! Mõtlesin teha näiteks nii, et jätta iga muuseum uue külalise jaoks, siis ei pea ise topelt käima.
    Guugeldan kindlasti turgude kohta! Mu majakaaslased rääkisid mingist Hollandi suurimast kirbuturust, mis seal iga kahe nädala tagant on...
    Ja kindlasti plaanin teistesse linnadesse ka sõita ja rongiaknast tuuleveskeid vaadata!

3. Nii kaunis kõik! Jaa noo hahahahah @ Bea! :D

Replies
    1. On tõesti ilus, selline ühtne kõik. Ja no Bea on põhimõtteliselt inglise keeles minu nime hääldusega, nii et hullult pange ei pannudki.

4. lovely post!
    check out my blog + follow back?

xo,
    Jess | wildvagabondss.blogspot.com

Replies
    1. Thanks! Be sure to check back soon, because this won't be my last time in Amsterdam!

5. Lovely !!

6. I've been there a lot, I like seeing a city I know fairly well through other people's eyes, I recognise all of the places you talked about :P

Replies
    1. I can't imagine someone making a similar photo diary of Tallinn for example. And I guess it's the same for you as when I went to London!
      If you have any extra great recommendations for Amsterdam, then let me know!

Delete
  7. Well you mentioned Waterlooplein which is a great corner of vintage finds. For general restaurants, go to Leidseplein but there are lots of gems just walking along. I found that by using Dam Square as a compass point, I could take any of the many roads leading to it and some of them would come in full circle back to there. I've heard that Volendam is nice and the Vondelpark is nice in warm weather. I did a lot of hanging around with local friends to places of their choice so not a lot of sight seeing for me but I find that if you walk and explore, you discover things you'll come back to

Replies
    1. Thanks! It actually seems to me that there isn't much sightseeing to do in Amsterdam, just walk around and find nice places.

Delete
  8. Wow, lihtsalt nii võrratult kaunis linn, et tahaks kohe ise ka kiiremas korras lennupiletid ära osta ja seal natukene ringi vaadata:)

-K
    thekelluuu.blogspot.com

Replies
    1. Jaa, on tõesti! Ja pole üldse selline tavaline Kesk-Euroopa linn, nagu teised. Need kanalid annavad ikka palju omapära juurde.
      Aga tule!

Delete

Thank you for all of your sweet comments! :)