My Pastel Winter Outfit

January 11, 2016

Way back in November, when The Netherlands were experiencing a pretty standard autumn, but what for me felt like being caught in an endless rain storm (I'm not kidding when I say that it was pouring down for a whole week), my Finnish flatmate and I started to discuss, whether we'd settle for the rain to live in a warmer climate or embrace freezing winter degrees just to escape the torrential rain. Fast forward a few months and within less than 12 hours, I got to experience the difference firsthandedly and set my weather preferences right. 
I left Estonia when it was -30 degrees and white snow had turned my neighbourhood into a winter's dream. I arrived to the Netherlands to be greeted with rain and grey skies, but at least my face didn't freeze. The next day was positively spring-like, so of course I skipped the library hours to cycle around old town and go grocery shopping to my favourite little stores. Is it better than this gorgeous winter snow? No. I might just romanticise the picturesque white fields and the endless landscapes on my Facebook feed and forget about how the cold actually makes my fingers hurt and my tongue go numb if I talk too much, but I miss the snow. Especially when I'm wearing a pastel toned outfit next to a perfectly pink house and all the colours just seem to make sense, because the fluffy snow complements everything perfectly.  
As a fashion-y side-note to all the weather-talk... Just before I left for my exchange, this gorgeous necklace from Happiness Boutique arrived in my postbox and as I planned this subtly metallic-filled winter outfit in my head, that necklace played lead role. I searched high and low (which means on top, inside and under my cupboards), but sometime during the last four months the necklace has replaced itself and I had to settle for an old alternative to match my pastel look. I blame my cat, but you know, it could also be good old forgetful me. 
So for now, I have these pictures to look back on to cure my snow-missing and all the while, enjoy my nose hair not freezing. Also, let's hope that all my posts don't turn into weather-themed rambles this year.  

Ammu-ammu novembrikuus, kui Hollandis oli tavaline sügis, aga minu jaoks tundus see nagu lõpmatus vihmatormis elamine (tõepoolest, vihma kallas ja kallas nädal aega järjest, ilma naljata), arutasin oma soome korterikaaslasega, kas me lepiksime vihmaga, et soojemas kohas elada või taluksime krõbekülmasid talveilmasid selleks, et vihmast pääseda. Kui nüüd paar kuud edasi kerida, siis sain omal nahal täpselt seda kontrasti tunda ja oma ilmaeelistused peas paika panna. 
Lahkusin Eestist talve kõige külmemal päeval, kui termomeeter näitas napilt 30 miinuskraadi ja minu kodukant nägi välja nagu üks korralik talvevõlumaa. Hollandis ootas mind vihm ja hall taevas, aga vähemalt sain teada, mis tunne on õues olla nii, et nägu ära ei külmu ja juuksed härma ei lähe. Järgmisel päeval oli lausa kevadine ilm, nii et loomulikult jätsin raamatukogus õppimise vahele ja selle asemel sõitsin rattaga vanalinnas ringi ja käisin oma lemmikutes väikestes poekestes puu- ja köögivilju ostmas. Loomulikult on see parem kui jääkülm talveilm? Ei olnud. Võib-olla ma lihtsalt mõtlen seda lumevärki enda jaoks ilusamaks, kui kogu mu Facebook on lumivalgeid maastikupilte täis ja unustan ära, mis tunne on, kui sõrmed külmast tundetuks muutuvad ja varbad valutama hakkavad, aga tegelikult ma lihtsalt igatsen seda ilusat lund. Eriti, kui mul on seljas pastelltoonides riietus, Tallinna vanalinn tervitab roosakate majadega ja lumi kõik maailma värvid kraadi võrra ilusamaks muudab.  
Kui nüüd ilmajutt kõrvale jätta ja hoopis moepoolest rääkida... Just enne mu vahetussemestri algust jõudis mu postkasti see ilus kaelakee armsa nimega poest Happiness Boutique ja kui ma siis oma peas seda kergelt metalset mõnusat talveriietust planeerisin, siis mängis see kaelakee peaosa. Otsisin läbi kõik kapipealsed, -sisemused ja -alused, aga mida pole seda pole. Millalgi viimase nelja kuu jooksul on see kaelakee oma teed läinud. Ma natuke süüdistan oma kassi, aga samas võib olla tegu ka vana hea hajameelse minuga. 
Ehk siis, praegu pean lume asemel leppima nende talviste piltidega ja nautima seda, et õues olles mu ninakarvad ära ei külmu. Ja tahaksin loota, et kõik minu selleaastased postitused ilma-teemalisteks jutustamisteks ei muutu... 


Jumper- Reserved, Skirt- Oxygene, Bag- Thrifted, Boots- Tamaris, Necklace- Rings and Tings

Follow me on FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER

20 comments :

  1. Väga ilus outfit ja kena kaelakee valik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ja aitäh, et nii aktiivne kommenteerija oled :)

      Delete
  2. Tõesti ilus outfit!
    Ja ma nüüd määrin veits soola haavale aga minul ilutseb nagi otsas täpselt selline kaelakee nagu Sinul kaduma on läinud ja see leidis oma tee minuni ligi 2a tagasi Mohito riiulilt (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tänan! Ja eks kindlasti on minu kaelakee ka kuskil olemas ja olen enam kui kindel, et pärast siin kurtmist ilmub see iseenesest välja :D

      Delete
  3. Seda postitust vaadates tekkis endal ka isu ühe nahkseeliku soetamiseks. Tõesti super outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma selle seeliku ostsin, arvas mu sõbrants, et olen täitsa ära pööranud, aga tegelikult on see seelik üks mu kõige kantavamaid. Ja osta kindlasti, kui endale sobiva lõike leiad, sest see naha tekstuur juba teeb ühe outfiti ägedamaks.

      Delete
  4. Mina suutsin isegi Egiptuse soojas Eesti ilma kadestada. Nüüd kui tuli maha lumevaip, olin mina ära. Kuid eks see kipu nii olema, et tahame just seda ilma, mida parasjagu meil ei ole :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vot Egiptuse soojas ma enam võib-olla ei kadestaks, aga selle Hollandi vahepealse ilmaga küll.

      Delete
  5. Amazing photos! :)

    www.anetesdomas.blogspotcom

    ReplyDelete
  6. I love your skirt and your green eyes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I rarely notice the colour of people's eyes and it's always such a nice compliment.

      Delete
  7. You look so pretty! love the look :):)

    http://www.alovelystyle.com/?p=32

    ReplyDelete
  8. I don't even want to imagine what -30º is like! Absolutely adore this outfit though - these cold colours are much more easy to deal with! x Rebecca - itscohen.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's cold! But at least the fluffy snow is super pretty!

      Delete
  9. See hall kampsun näeb niii mõnus ja pehme välja. Ilus outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ongi! Kahjuks soojuse kohta sama ei saa öelda, see kunstkarvane materjal hoiab väga ajutiselt soojas.

      Delete

Thank you for all of your sweet comments! :)