On film

March 13, 2012

I've finally got the film full, had the pictures developed and scanned them in, so I can share these little snaps on my winter caught on film with my cool vintage camera. A lot of them came out really blurry, because I never learn to take the pictures from a distance.
The first picture is of the Louboutin socks that Getter made me for Christmas and the last picture is taken at my school's fashion show.

Lõpuks olen filmi täis saanud ja selle ka ära ilmutanud ja pildid arvutisse skänninud ja saan teiega jagada pilte oma talvest, mis on tehtud minu vintage-kaameraga. Paljud pildid on udused, sest ma unustan kogu aeg ära, et pilte peaks tegema kaugemalt ..
Esimesel pildil on Louboutini stiilis sokid, mille Getter mulle jõuludeks tegi ja viimane pilt on tehtud minu kooli moeshowl.


1 comment :

  1. Nii omapärased ja retrohõngulised. Ilusad. Eriti meeldib mulle see pilt, kus sa üksi pärjaga oled. :) K.

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)