Why do I love the theatre

March 31, 2014

My mom was visiting for the weekend and in addition to thrift shopping, eating lunch and dessert at different cafes and just plain walking around (not in those heels, though), we also went to the theatre. I haven't properly gone to see a play in ages and it really came to me how much I like the activity itself, regardless of the play. Allow me to make a list and explain:
Finally having a reason for dressing up. I wore the outfit below and oh-how-great it was to put on that red lace beauty and wear heels and a bowtie and all that jazz. 
Perfume. The smell of my very first perfume reminds me of going to the theatre and when sitting down to watch the play, I love the cloud of tens of fragrances around me.
Architecture. Theatre buildings usually tend to be works of art and so are the halls, so before the play starts, I'm usually sitting with my head tilted as far back as I can, admiring the ceilings and chandeliers. 
Peoplewatching during intermission. It's one of my favourite things to do and the intermission was practicaly invented for that. 
Going home in a taxi. Yes, I pretend that it's the only acceptable form of public transport. 

Mu ema oli sel nädalavahetusel mul Tartus külas ja lisaks kaltsukates käimisele, erinevates kohvikutes lõunatamisele ja lihtsalt jalutamisele (mitte nendes kingades), käisime me ka teatris. Ma pole tõeliselt kaua korralikult teatris käinud ja mulle tuli taas meelde kui väga mulle see tegevus meeldib, hoolimata etendusest mida ma vaatama lähen. Lubage ma teen väikese nimekirja ja selgitan: 
Põhjus end üles lüüa. Kandsin seda riietust, mida allpool näete ja oi-kui-hea oli jälle seda punast pitskleiti kanda, kõrged kingad jalga panna, lipsuke juustesse lükata ja kogu enesekaunistamise protsess korralikult läbi teha. 
Parfüüm. Minu kõige esimese lõhnaõli lõhn meenutab mulle teatris käimist ja alati, kui olen saalis maha istunud, meeldib mulle nuusutada seda kümnete lõhnade pilve enda ümber.
Arhitektuur. Teatrihooned on tavaliselt kunstiteosed ning enamasti ei jää ka saalid neile alla, seega enne, kui etendus algab, istun ma tavaliselt pea kuklas ja imetlen lage.
Vaheajal inimeste vaatamine. See on üleüldse üks mu lemmiktegevusi ja vaatuste vaheajad on selleks lausa loodud. 
Taksoga koju sõitmine. Jah, ma teesklen, et see on minu jaoks ainus mõeldav ühistranspordiliik. 



belt- thrifted
purse-thrifted
shoes- seppälä
hair bow- thrifted
pictures taken with Nikon 1.

6 comments :

  1. Kott on suurepärane! Ma juba esimest pilti vaadates lootsin, et tegemist on vinge kaltsukaleiuga ja mind valdas suur rõõm, et nii ongi! :)
    Kas võin su seda outfiti ka Sekkarileiud fb jagada?

    Päikest,
    Agnes

    ReplyDelete
  2. @Agnes: Suur aitäh, loomulikult võid jagada :)

    ReplyDelete
  3. Mida te teatris vaatamas käisite? :)

    ReplyDelete
  4. @Anon: "Fanny ja Alexander". See ei olnud midagi erilist ja maailmamuutvat, aga halb ka ei olnud. Teatris käimise mõttes väga tore :)

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)