Alice in Wonderland

March 24, 2010


Yesterday I went to see Alice in Wonderland.
I liked it, but it was nothing special. The effects, colours and clothes were grate. Very Tim Burton'ish.
It almost starts like the the classic Alice in Wonderland, but in the end it is nothing like the original. It involves monsters, slaying etc.
Luckily it was one film were Johnny Depp didn't kiss someone younger than him. Although he almost did. I think it would have ruined it if Alice and the Hatter had become more than just friends.But I really liked Johnny Depp, as always. I once again agreed that he is a great actor. It is funny that his best roles have been really weird and funky. Like Edward Scissorhands, Willy Wonka, Captain Jack Sparrow and now the Hatter.
For everyone in Estonia I recommend to see it in English. I saw it in English and I bet it is much much better than in Estonian. Still the original voices.

The Mad Hatter, The Red Queen and Alice.



Eile käisin kinos Alice Imedemaal vaatamas.
See meeldis mulle, aga see ei olnud ka midagi erilist . Efektid, värvid ja kostüümid olid võimsad. Väga Tim Burtoni moodi.
See peaaegu algab nagu klassikaline Alice Imedemaal, aga lõpus pole see originaali lähedanegi. Seal on kaasatud koletised, nende tapmine jne.
Õnneks oli see üks film, kus Johnny Depp ei suudelnud kedagi endast nooremat. Kuigi ta peaaegu tegi seda. Ma arvan,et see oleks filmi veidi ära rikkunud kui Alice ja Kübarameister oleksid olnud midagi enamat kui sõbrad. Aga Johnny Depp meeldis mulle ikkagi väga. Veendusin jälle, et ta on hea näitleja. Naljakas, et kõik ta parimad rollid on olnud imelikud . Nagu Edward Käärkäsi, Willy Wonka ,Kapten Jack Sparrow ja nüüd siis Kübarameister.
Kõikidele eestlastele soovitan seda vaadata inglise keeles. Ma nägin seda inglise keeles ja ma olen kindel et see oli palju parem , kui eesti keeles. Ikkagi originaalhääled.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)