March 22, 2010

I went to the hairdresser's on Monday. I had my hair cut a little, my ends were sooo broken and dry. And I had my bangs shortened. But overall it still looks the same. Nothing drastical.
But the woman who cut my hair did everything I don't like . She turned the ends inside and gave me a blow-drier look. Now it is better and I quite like it. I bet it will be even better tomorrow.
At first I reminded myself of an old movie star or sth, but I couldn't remind who. I suppose I had seen a picture in some magazine. Unfortunately I can't share a pic of my new haircut to you, but I'll post the one I put in lookbook also. The one for the H&M contest.
Have a happy spring-break!

skirt-thrifted/selfmade , turtleneck-from Latvia, shoes-wildflower, tights-kaubamaja


Käisin esmaspäeval juuksuris. Lasin oma juukseid natuke lõigata, kuna mu juukseotsad olid niii katki ja kuivad. Ja tukka lasin ka lühemaks võtta. Aga üldiselt näeb see ikka samasugune välja, mitte midagi drastilist. Aga see juuksur, kes mu juukseid lõikas tegi kõike mis mulle ei meeldi, et juuksurid teevad. Ta keras juukseotsad sissepoole ja tegi föönisoengu. Nüüd on see parem ja mulle isegi meeldib see. Kindlasti on homme veel parem.
Alguses meenutasin ma endale vana filmistaari või kedagi, aga ma ei suutnud meenutada keda. Ma arvan et olin mõnes ajakirjas pilti näinud. Kahjuks ei saa ma panna pilti oma uuest soengust. Aga ma panen selle, mis ma ka lookbooki H&M'i konkursi jaoks panin.
Head kevadvaheaega !

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)