Sunday morning breakfast

March 24, 2013

Breakfast is by far my favourite meal of the day and a lot of the times, simple is the best and less is more. I always manage to make up something really nice and delicious from stuff that's lying around in my kitchen/refrigerator and I figured that sharing all that yummy goodness on the blog would be the right thing to do on a lazy Sunday morning.
Those of you looking for more morning-meal-inspiration (or any meal in fact), follow me on Twitter or Facebook, where I'll keep posting the best food-pictures that my phone can take. And you can check out my friend's new woodblock Crystals for Breakfast!
I'm off to make pancakes now! Bon appétit!

Hommikusöök on vaieldamatult mu lemmiksöögikord, nii et tavaliselt söön ma klassikalist hommikusöögitoitu ka lõunaks ja mõnikord isegi õhtuks. Tihti on kõige lihtsam just kõige maitsvam ja vähem on alati rohkem. Tavaliselt suudan ma oma köögis või külmkapis vedelevatest produktidest midagi vahvat ja head valmis teha ja mõtlesingi, et praegune pikk pühapäevahommik on just õige aeg kogu selle maitsva kraami jagamiseks.
Kellel tekkis isu minu kokandussaavutustel silma peal hoida, siis kindlasti jälgige mind Twitteris või Facebookis, kuhu ma üritan postitada parimaid toidupilte, mida mu telefon suudab teha. Ja võite kiigata ka mu sõbranna uude toidublogisse Crystals for Breakfast!
Mina lähen nüüd igatahes pannkooke tegema! Head isu!

3 comments :

  1. wow, väga cool. esimene pilt on eriti fab!

    ReplyDelete
  2. Sa võiksid toidupilte siia ka veel postitada!

    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. omg sul on nüüd toidublogi. kas toit on moes? :D

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)