One dress, three outfits: Recap

July 14, 2013

I've run out of different outfits with this dress and it's time for a recap. I certainly had fun styling it and writing the posts (and listening to a bit of Taylor Swift..) and I definitely proved myself that my new dress can indeed be worn in many different ways. Money well spent, yeah! Who knows, if I find an equally versatile piece of clothing, maybe I'll one day do another similar "challenge".
The important question is, which one did you like the most? I certainly can't pick my favourite...

Ongi minu uue kleidiga postitused otsa saanud ja aeg kokkuvõtteks. Minul oli väga lõbus neid komplekte välja mõelda ja postitusi kirjutada ja sain kinnitust sellele, et minu uus kleit on tõesti mitmekülgne ja raha ei ole niisama kulutatud. Kes teab, kui leian mõne sama põneva riideeseme, ehk teen millalgi veel sellise postitustesarja.
Oluline on aga, milline komplekt meeldis teile kõige rohkem? Mina enda lemmikut igatahes ei suuda välja valida...


Outfit 1 here
Outfit 2 here
Outfit 3 here

3 comments :

  1. Minu lemmik on viimane, kuid tõesti, kõik kolm on võrratud. :)

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldivad samuti kõik kolm, kuid lemmik on nr 2. See teksajakk on imeilus ning sobib selle kleidiga väga hästi, suurepärane leid. Samuti on Converse stiilis tennised juba väga pikka aega minu lemmikud olnud ning need teevad outfiti väga mõnusaks casualiks :)

    ReplyDelete
  3. Love you outfit. I liked your facebook page follow you with gfc and bloglovin. If you like please follow me back, here are my links thank you:
    Blog: www.fashionskyfall.com
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Fashion-and-love-by-Mihaela/103843123119364
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/mikimik52493

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)