Pretty basic and kind of blue, but still in spring

February 28, 2014

The Ramona Flowers - Brighter

Whip out your sunglasses and dust off your shoes because I'm saying hi to spring and so should you! Every morning, I can feel a particular smell in the air - the smell of my favourite season slowly arriving. Today I was brave enough to ditch my winter boots and reached for my brogues instead. Taking them out of the box and into the sunlight made my heart flutter and eyes sparkle. Is it finally warm enough? To go with all the joy in my day I wore sunglasses too, for the first time this year. Walking to town, I couldn't stop smiling. I like all those little things that make my days a bit brighter so much!

Otsige sahtlipõhjast välja enda päikeseprillid ja pühkige tolm kingadelt, sest mina ütlen kevadele ühe suure kõlava "Tere!" ja teie peaksite ka! Igal hommikul tunnen õhus üht kindlat lõhna - minu lemmikaastaja varajase tulemise lõhna. Täna olin juba piisavalt vapper, et hüljata oma talvesaapad ja haarata kingade järele. Nende karbist päikesepaiste kätte välja võtmine oli nii tore, südamesse tuli ärevus ja silmad särasid. Kas tõesti on juba nii soe? Et kogu rõõm ikka täielik oleks, panin esimest korda sel aastal ka päikeseprillid ette. Täiuslik! Linna kõndides ei suutnud ma naeratamata jätta. Kõik need toredad pisiasjad, mis mu päevi rõõmsaks teevad, meeldivad mulle nii väga!


coat- monton
jeans- house
bag- from penneys
bracelet- h&m
shoes- blink
sunglasses- from penneys
pictures taken with Nikon 1.

3 comments :

  1. Kogu outfit on väga ilus, aga eriti meeldivad mulle need päikseprillid, mis istuvad sulle nagu valatult! :)

    ReplyDelete
  2. Sa oled pildi peal Vallikraavi tänavas.

    ReplyDelete
  3. I love this look.

    http://www.lookfortheoccasion.com

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)