My Christmas wishlist

December 22, 2014

Two days before Christmas it's time for my annual Christmas wishlist here on the blog. Not so much for any late Santas out there, but more for myself to look back on what I've wanted to find under the tree. This time it's kind of unrealistic and belonging to a dream world, but scroll below and see for yourself. 

Paar päeva enne jõule leidsin aega, et enda soovide nimekiri ka visuaalsel kujul siia kirja panna. See polegi isegi väga selleks, et mõni hiline Jõuluvana inspiratsiooni leiaks, aga pigem selleks, et ma saaksin paari aasta pärast tagasi vaadata, mida ma kingikotti ootasin. Sel aastal on see pisut ebarealistlikum kui tavaliselt, aga sellegipoolest kerige allapoole ja vaadake, mida ma ühes ideaalmaailmas tahaksin. 


1. I will never say no to pretty underwear, especially when it's by Kriss Soonik. / Ilusale pesule ei ütle ma kunagi ei, eriti kui see on imelise Kriss Sooniku kätetöö. 
2. Lately I always have at least three candles burning in my room and I am sure that this berry sorbet one by Joik smells fantastically. / Viimasel ajal põleb mul toas vähemalt kolm küünalt ja olen kindel, et see marjasorbeti lõhnaline Joiki küünal oleks hea üleminek jõuludelt kevadeootusele. 
3. My hair really needs some spark of energy, that Rich hair oil would do nicely. / Praegu tunnen, et mu juuksed vajavad tõelist energiasurakat, see Richi juukseõli salon24.eu-st teeks selle töö hästi ära. Tean, sest mu emal on sama asja spreivariant, aga mul oleks ikka midagi kangemat vaja.
4. A new phone really is something I need, my current one is slowly dying. And it doesn't take selfies! / Uut telefoni on mul küll vaja, praeguse kõlar ütleb varsti totaalselt üles ja ma ei saa sellega korralikke selfiesid teha! Praegu olen välja valinud Huawei Ascend P7. Kui keegi oskab selle telefoni kohta midagi soovitada, andke tuld! 
5. It would also be nice to have a pretty laptop sleeve, right now I carry it in a not very protective DIY clutchbag from years ago. This is by Marc Jacobs, but I'll settle for less. / Uus läpakakott oleks ka tore kingitus, sest praegu kannan oma arvutit isetehtud clutch-bagis, mis ei ole küll eriti turvaline. 
6. This one more of a treat for myself (which I'm actually considering giving myself once the big after-Christmas sales start) - a Diane von Furstenberg 440 mini handbag. I only having a real difficulty picking out the colour. / See on pigem kingitus iseendale (mille ma isegi plaanin teha, kui suured jõulujärgsed allahindlused algavad) - Diane von Furstenbergi 440 mini käekott. Ainult värvi ei oska välja valida. 

1 comment :

Thank you for all of your sweet comments! :)