Winter Nail Care And Pretty Bows With Ciaté

March 11, 2016

I'm unsure if it's the cold winter wind or my poor habits of drinking milk, but come winter (or any other season for that matter) and my nails turn into a brittle mess, which usually results in me cutting everything off and just going with it. However, lately I was introduced to Ciaté's brilliantly adorable (and equally good for you!) nail care products and I realised that there's more than pretty bows to their products, so now they have a proud place on top of my nail care routine. It's also important to mention that previously said routine was practically nonexistent, if you don't count the occasional shaping file. 

Ma ei tea, kas see on külm talvetuul või vähene piimajoomine, mis mu küüned suhteliselt hapraks ja kihiliseks muudab, aga igal aastal maadlen sellega mitu korda ja lõpuks löön käega, lõikan küüned lühikeseks ja üritan niisama hakkama saada. Hiljuti sain aga tutvust teha Ciaté imearmsate (ja imekasulike!) küünehooldustoodetega ja mõistsin, et nendes kaunites pudelikestes on peidus enamatki kui nunnu värv ja armas lipsuke ning tänu sellele need minu küünehoolduse pea igapäevasteks liikmeteks saidki. Siinkohal peaksin mainima, et siiani oli mu küünehooldus olnud olematu, kui mõningane kujuandev viilimine välja arvata. 


My favourite is the Nail Gym (can product names be any more brilliant!) nail strengthening base coat. It simply took one swipe of polish every other day and my nails happily spent more than a week working out at the gym, with no broken tips in sight! The shiny gel-like coating of polish also came with a proud "I'm lazy, but I look polished and pulled together" look. Unfortunately the Ciaté Nail Gym only works, when the polish is actually on the nails and for a more long-term result I think I should actually get into the habit of having milk before bed.

Another revolutionary product (meaning a small miracle serum that I had no idea that even existed) is the Ciaté Beautiful Cuticles Cuticle Care stick-serum, which contains marula oil and vitamin E and promises to bring life to boring cuticles with just a brushstroke. Although, during the testing period I had an unusually stressful period (new job, an article deadline and a million other projects that I'll soon tell you about) and during times like that I start picking on my cuticles so that eventually they're all nasty and dry. So I'm unsure if it was the serum or just time that mended my torn cuticles. I do however have a nice habit of reaching for the cuticle care stick whenever I sit at my desk, and give my nails a little sweetly smelling treat. 

Minu lemmikuks sai Küünte Jõusaali (kui lahedad saavad ühe brändi tootenimed olla!) nimeline tugevdav lakk. Kandsin seda üle päeva küüntele ühe kihi ja lasin oma küüntel uhkelt terve nädala jõusaalis veeta. Uskuge või mitte, aga mitte ükski küüs ei murdunud! Kõigele lisaks oli mul ka selline mõnusalt uhke "olen tegelikult laisk, aga näen ikka hoolitsetud välja" tunne, mille tekitas ainult üks kiht geeljalt läikivat lakki küüntel. Kahjuks on sellel Ciatè Nail Gymil toime ainult siis, kui lakk päriselt ka küüntel on, pikemaajaliste tugevate küünte jaoks peaks vist tõesti hakkama rohkem piima jooma. 

Teine revolutsiooniline toode (ehk siis väike imeseerum, mille olemasolust mul aimugi polnud) on Ciaté küünenahkasid niisutav magusa lõhnaga pulk-seerum, mis sisaldab marulaõli ja lubab vaid kerge pintslitõmbega kuivad küünenahad ellu äratada. Kuna mul aga oli testperioodil päris harjumatult stressikas aeg (uus töö, ajakirjaartikli tähtaeg ja triljon muud kohustust-projekti, millest ma teile õige varsti ülevaate teen) ja sellistel hetkedel hakkan ma täiesti märkamatult oma küünenahkasid nokkima nii, et need on lõpuks kõik katki ja koledad, ei saanudki ma aru, kas see seerum parandas mu räsitud küünenahad või paranesid need iseenesest. Küll aga on mul sees mõnus harjumus arvuti taga istudes selle pliiatsikese järgi haarata ja oma küünenahkadele veidi turgutust anda, et siis mõnusalt magusa lõhna sees edasi klõbistada. (Ükskord testisin isegi Mirko peal ja temalgi tuli rahulolev muie näole.)


When the topic is on nail- and handcare you can't go round hand creams and lotions and again, I have to state that I've never been one of those girls to carry a bottle of water or a tub of hand lotion in my bag and then flick it out whenever I need it. In the Netherlands I discovered a lovely shop called Hema and their cosmetics products are unsurprisingly purse-friendly, but have a surprisingly good design to them. So this amber- and musk-scented lotion has been my go to fix for dry-feeling hands at work or at home and sometimes even somewhere in between! It's safe to say that I'm definitely a bit proud of having developed the easy habit of putting lotion on my hands and thanks to that they have properly survived this short, but tough winter (even though I lost my lovely gloves and the wind is always colder than you think). 

Igasuguse küüne- ja käehoolduse juures ei saa üle ega ümber kätekreemidest ning ka siin pean tõdema, et nii nagu ma ei ole kunagi olnud see tüdruk, kes kannab igale poole veepudelit kaasas, ei ole mul ka igas käekotis erinevat käekreemi ja ostan selle alati viimases hädas. Hollandist aga avastasin ühe toreda poe Hema, mille kosmeetikatooted on võrratult taskukohase hinnaga, aga täiesti pöördvõrdeliselt ilusa disainiga. Seda merevaigu- ja muskuselõhnalist (hästi raske kirjeldada, hästi mõnus nuusutada) kreemi olengi iga päev mitu korda kätele määrinud, nii tööl kui kodus olles ja mõnikord isegi kuskil vahepealses kohas käekotist välja võtnud! Olen isegi veidi uhke, et ma nii lihtsa asja nagu käte kreemitamine endale sisse olen suutnud harjutada ja ilmselt tänu sellele on mu käed ka selle lühikese talve paremini üle elanud (kuigi ma kaotasin oma ilusad kindad ära ja tuul on palju külmem kui arvata võiks). 


The last step is always polish, which for me, is a ritual of its own, which I sometimes take on many times a week, sometimes once a month. But when the polish bottle (or the paint pot, as Ciaté's are) has a little bow on it, my legs go weak and the zips to my make-up bag magically open. As Ciaté's polishes are born from when the creator Charlotte Knight was mixing unique colours in the back stages of London fashion week, their shades throw all the usual pink and red tones to the back of my bag. I picked up the tone Pillow Fight, which is a cool mix of purple and grey and even on my first day at work, granted me a compliment. Their long stiletto-like heel makes it super nice to apply and with a swipe of fast drying top coat, the shade stays longer (read: makes me smile while looking at my nails for a few days longer). 

Viimane lihv on muidugi lakkimine, mis on minu jaoks täiesti oma hetke ja aega nõudev ilurituaal, mida ma mõnikord tahan teha mitu korda nädalas, mõnikord kord kuus. Kui aga küünelakipudelil on peal lipsuke, on minu süda vallutatud, kõik lukud minu meigikotti valla ja (veel lakkimata küüntega) käed alistunult tõstetud. Kuna Ciaté küünelakid on sündinud sellest, kui nende looja Charlotte Knight moenädalate lavatagustes ainulaadseid küünelakivärve kokku segas, siis on kõik nende värvid niivõrd põnevad, et paiskavad iga tavalise punase meigikoti nurka tagasi. Minu välja valitud Pillow Fight lakk on omapärane lillakashall toon, mis kohe esimesel tööpäeval teenis mulle ülemuse komplimendi. Pika stiletokontsa meenutava pintsliga on seda hea ja mugav peale kanda ning läiget andev pealislakk paneb küünte poole vaadates mitu head päeva rohkem naeratama. 


Ciaté tooted on Eestis saadaval Tallinna ja Tartu Kaubamajas ja varsti ka Thaya Shop&Salonis Tallinnas. Hema kätekreemi saate küll vist osta ainult Hollandist. Mina omalt poolt tänan Global Beaty kaunist tiimi, kes andis mulle võimaluse tutvuda Ciaté toodetega ja tuua siia blogisse veel rohkem lipsukesi juurde! 

7 comments :

  1. Ma olen vist ikka parandamatu maiasmokk.. suutsin su postitust lugedes ainult neile värvilistele kommidele keskenduda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marili ütles sama! Et kohe kui pilte vaatas, tuli nende kommide isu peale!

      Delete
  2. Mmm, nii ilusad pildid!

    Tahaks ka kunagi väga nende tooteid katsetada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, aitäh! Üritan viimasel ajal oma piltide levelit tõsta ja tundub, et töötab :)

      Delete

Thank you for all of your sweet comments! :)