Let's talk about pink!

October 11, 2014


Pink is a symbol for many things: girls, cuteness and Hello Kitty to name a few. The colour pink also represents breast cancer, more specifically the fight against it. October is the official month to bring attention to the disease and raise awareness with the popular pink ribbon campaign and I'm doing my part.
Breast cancer is a subject which is unfortunately too close and too relatable to me. I've lost two grandmothers to the disease, a few years ago my mother was diagnosed with early stage breast cancer (luckily the doctors were able to treat it and she beat the disease). Looking at the genetics, me, my sister and even my mother are in a huge risk group and that's not a happy place to be at. At least I kind of know that it's coming. I'll try to enjoy my boobs for as long as I can, before I have to give them up.  
Knowing all that, you can probably guess why I bought myself the pink bracelet from the Jean Paul Gaultier for Lindex collection. All the profits from the sales of this bracelet go towards breast cancer research. Last year, Estonian Cancer Foundation was made 7573 euros richer by Lindex and the pink ribbon bracelets. Plus it's really pretty and I've been wearing it the whole week, so it's not only a sartorial investment, but also in my health! 


Roosa värv sümboliseerib väga paljut, näiteks tüdrukuid, armsaid asju või Hello Kittyt. Roosa esindab ka rinnavähki, täpsemalt võitlust selle vastu. Oktoobris üritatakse sellele haigusele eriti tähelepanu tõmmata, kasvõi populaarse roosa lindi kampaaniaga. Sel aastal annan mina ka oma osa. 
Rinnavähk on teema, mis on minu jaoks kahjuks liiga lähedane. Olen sellele haigusele kaotanud kaks vanaema ning mõned aastad tagasi diagnoositi mu emal varajases staadiumis rinnavähk (õnneks, kuna see avastati õigel ajal, sai mu ema haigusest võitu.) Kogu seda geneetikat vaadates olen mina, mu õde ja tegelikult ka mu ema väga suures riskigrupis ja see ei ole kõige rõõmsam koht, kus olla. Vähemalt ma nagu tean, et see tuleb ja mõtlen, et üritan oma tisse nautida nii kaua, kui saan, enne kui neist loobuma pean. 
Teades kõike seda, võite aimata, miks ma ostsin endale Jean Paul Gaultieri poolt Lindexile loodud kollektsiooni roosa käevõru. Kogu selle müügist saadav tulu (ja 10% kogu kollektsiooni tulust) annetatakse rinnavähiuuringute tarbeks. Eelmisel aastal sai Eesti Vähiliit tänu Lindexile 7573 euro võrra rikkamaks. Lisaks on see käevõru ka eriti armas ja ma olen seda terve nädala kandnud, nii et see pole ainult ilus ehe, vaid investeering oma tervisesse. 


pink bracelet- Lindex
pictures taken with Nikon 1. 

2 comments :

  1. Kindlasti mainin ka selle ära, et kui käevõru päris osta ei taha aga oma panust siiski sooviks anda, siis Lindexil on hetkel roosa lindi kampaania, kus on võimalik osta roosa lint 2 euro eest (aga linti ei pea võtma - võib ka lihtsalt selle 2-eurose annetuse teha) ning see summa annetatakse Eesti Vähiliidule. Minu arust väga mugav süsteem, et väike heategu teha :)

    ReplyDelete
  2. Jah tõesti, tavaline roosa lindi kampaania käib ka. Loomulikult võib ju ka Lindexi üldse vahelt ära jätta ja otse vähiliidule annetada. Või tuletama oma emale/vanaemale meelde, et ta kontrolli läheks.

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)