Bowtie Diary beauty product of the month : Burberry The Beat

January 22, 2013

To bring some new air on the blog and some alternation to my posts, I decided to start a new monthly series of posts, featuring all my favourite beauty products. I have to say, I'm no expert when it comes to beauty products and I barely know how to do my own make-up, so bare with me. This is the first post of the series and all feedback is highly appreciated. Also, if you have some great beauty advice, then don't be afraid to share that either!
To kick off the series, I chose one of the essential products for every woman - the perfume. My all-time favourite perfume is The Beat by Burberry. I've had it for several years and even if I decided to use something else, I still turn back to this one. I won't ramble about top notes and base notes, because these are not important. What is important is that I love the scent and the feeling it gives me and all the memories it brings back. So thank you, Burberry, for creating an awesome perfume. 
Do you guys have a signature scent or a favourite perfume? 

Et blogis ka uued tuuled puhuksid ja tavalistele postitustele veidi vaheldust oleks, siis otsustasin tuua sisse uue postitustesarja, kus ma tutvustan oma lemmikilutooteid. Ausaltöeldes ei ole ma selles vallas mingi ekspert ja oskan vaevu endale hommikust meiki teha. See on sarja esimene postitus, seega igasugune tagasiside on väga teretulnud. Samuti, kui teil on endal mingeid võrratuid ilunippe, mida te jagada tahaksite, siis ärge häbenege!
Alustuseks valisin ühe kõige põhilisema ja olulisema ilutoote iga naise tualettlaual- lõhnaõli. Minu lemmik on juba pikka aega Burberry The Beat. Mul on see vahelduva eduga olnud aastaid ja isegi kui ma otsustan selle vahepeal välja vahetada, ei ole miski muu veel nii heaks osutunud. Ma isegi ei hakka rääkima mingitest põhja- ja tipunootidest, sest need pole absoluutselt olulised. Oluline on, et mulle meeldib selle lõhn, see võrratu tunne, mida see parfüüm minus tekitab ja kõik need mälestused, mis sellega seotud on. Aitäh, Burberry, selle imelise lõhna eest!
Kas teil on oma lõhn, millest kohe kuidagi loobuda ei taha?

1 comment :

  1. oojaa, ma usun, et igal tüdrukul on oma lõhn, millest mitte kuidagi loobuda ei saa!
    minu lõhn, mida ma võiks päevast päeva lihtsalt nuusutada, on Ferre-Rose. lihtsalt imeline!

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)