My ultimate autumn/winter wishlist

November 11, 2013

Lately I've started to use Fashiolista again. It's a platform for pinning down your favourite products online to share with others and later, remember all the cool stuff you've liked and buy it all. The thing is, that I've been using it to list things that I can not see myself affording in the near future. Like that Stella McCartney sweater for example. I don't know why, but it's my ultimate lust item this season. A girl can dream..
So, grab a cup of tea, forget that you own a wallet and go check out what else I've loved [here] (for imaginary future reference).

Viimasel ajal olen jälle hakanud Fashiolistat kasutama. See on internetileht, mille abil saab netipoodidest enda lemmikud üles märkida ja neid teistegagi jagada ning hiljem kõik lahedad asjad jälle meelde tuletada ja ära osta. Ideaalis. Minu puhul see ei tööta, sest ma kipun enda lemmikuteks lisama selliseid asju, mida ma endale lähitulevikus kohe kindlasti lubada ei saa. Nagu see Stella McCartney kampsun näiteks. Millegipärast on just see mulle silma hakanud ja kõikide kottide/kingade/mantlite meres soovin, et mul oleks 775€, et endale just see kampsun osta. Unistada ju võib...
Seega, haarake tass teed, unustage ära, et te üldse omate sellist asja nagu rahakott ja visake pilk peale minu lemmikutele Fashiolistas (mis on minu kujuteldava tuleviku jaoks seal ära märgitud).


No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)