Here to stay

November 19, 2014


So, as you can see, I decided to not chop my hair off. I feel that everyone's doing it right now and it wouldn't be that original. I decided to experiment with a middle parting instead, if you can call that a hair-style change. 
Also, the knee socks aren't going anywhere. Brace yourselves, that schoolgirl look is what I'm going to be wearing all winter long. They go especially well with my new dress that was pretty much the only thing I bought at Helsinki. It's the perfect everyday dress and I promise that it looks really cute without the jacket. It's got short sleeves and a keyhole buttoning on the back, but that'll all have to wait until spring. 
What is also here to stay, is that terrible cold. I'm still pretending not to notice it and choose shoes instead on boots in the morning when I go out, but it seems that it can't go on for long. 

Nagu näete, otsustasin ma oma juukseid mitte maha lõigata. Mul on tunne, et kõik ümberringi teevad seda ja see poleks enam originaalne. Selle asemel mõtlesin hoopis, et proovin keskseitliga ära harjuda, kui seda üldse saab juuksestiili muutmiseks kutsuda. 
Need üle-põlve-põlvikud ei ole ka kuskile kadumas. Pange end valmis, ma nüüd kavatsen terve talve ringi käia nagu üks koolitüdruk kunagi. Need sobivad eriti hästi mu Soomest ostetud kleidiga. See kleit on nii ideaalne igapäevakleit ja ma luban teile, et ilma selle jakita näeb see ka meganunnu välja. Sellel on lühikesed varrukad ja väikese auguga kinnitus selja peal, aga kõik see peab kevadeni ootama. 
Tundub, et ka külm on tulnud selleks, et jääda. Ma üritan ikka veel teeselda, et ma ei saa sellest aru ja valin hommikuti saabaste asemel veel kingad. 


dress- h&m
biker jacket- new yorker
tights- lindex
knee socks- h&m
watch- thrifted
pictures taken with Nikon 1. 

8 comments :

  1. Sa elad vist küll kuskil teises riigis, sest mina ilma talvemantlita see nädal kodust välja tulla pole julgenud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tõele au andes, siis tegelikult oli veel kampsun all ja sall kaelas, aga need lendasid piltide tegemise ajaks minema. :D
      Ja ise ka imestan, kui soe see tagi tegelikult on ja üritan sellega iseend petta ja seda talveaega edasi lükata.

      Delete
  2. Niii kihvt näed välja! Mulle nii meeldib see outfit :)

    ReplyDelete
  3. Tõsiselt nunnu outfit, tekkis kohe tahtmine enda põlvikud ülesse otsida (või siis uued osta!) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ma ka lõpuks leidsin endale ideaalsed mustad, õnneks oli kahene pakk ka veel!

      Delete
  4. Mul on ka veidi kahju, et nii paljud on järsku otsustanud oma juuksed maha lõigata. Sellepärast tahaks ma vahel pikki juukseid :D Aga muidu ei tohiks oma elus küll midagi (teha või) tegemata jätta just sellepärast, et teised kõrval teevad (või ei tee). Siiski- saan Su mõttest aru :)

    Selle postitusega motiveerid mind sukki + põlvikud kandma. Mul on kevadest saati ostetud ühed beežid põlvikud, aga siiani pole neid jalga saanud. Võtan lähipäevil selle plaani :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su jutul on jumet, tõesti ei tohi lasta end teiste tegevusest mõjutada. Ja mul on hea meel, et su põlvikud ka päevavalgust näevad :)

      Delete

Thank you for all of your sweet comments! :)