My First Ever Vlog!

September 26, 2015

The title kind of says it all, no? This might not be as exciting for you English-speaking guys, but I decided to try my hand at vlogging and on Monday, took my camera to school with me, to show my friends, my family and my lovely blog readers a bit of my everyday life here in the Netherlands. So if you're feeling like hearing what Estonian sounds like, want to see a bit of gorgeous Utrecht or know  how I react when the neighbour's cat interrupts my vlog, go and click play below. And you might as well subscribe to my very new channel here, just in case there's a video in English there one day. 

Pealkiri tegelikult ütleb kõik olulise ära, aga esmaspäeval otsustasin, et on aeg vlogimisega kätt proovida ja võtsin kaamera kooli kaasa. Mõtlesin, et näitan õige pisut oma vahetusüliõpilase elu siin Hollandis ja näitan linna (kuigi see ei tulnud tänu minu algaja-vloggeri Movie Makeri oskustele väga hästi välja...). Ehk siis, vajutage play ja vaadake, kuidas mul see kaamerasse rääkimine välja tuleb, milline Utrecht (enam-vähem) välja näeb ja kuidas ma reageerin, kui naabri kass otsustab mu vlogi üle võtta. 
Ja mis kõige tähtsam, kirjutage kommentaar või kiri ja öelge, kuidas meeldis. Sest mulle meeldis väga ja lähiajal on nii mõnigi tore väljasõit ees ootamas ning pisut nagu kibelen kaamerat filmimiseks kaasa võtma. 

8 comments :

  1. Hahah, "... ja kuhu ma mahun Facebookis istuma :D "
    Väga tubli esimese VLOG'i kohta ning mul oli näiteks väga põnev vaadata. Eriti see, et sa ise ka Erasmus ning appi.. Hollandi nii sarnane ikka Taaniga :D
    Kusjuures, kasutan ise ka Movie Makerit ning ma arvan, et need pikslid pigem kaamera süül või kui leiad parema programmi, ole pai anna mulle märku! Ühte asja mida muudaks vb, siis paneks su rääkimise taha vaikselt muusika käima (nii et see häirima ei jääks) - teeb vaatamise veel põnevamaks :)

    Pai pai blogist Belrosio ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Birgit! Kusjuures pärast pht sinu vlogi vaatamist otsustasingi kaamera kätte võtta ;)
      Ja need pikslid tulid siis, kui video kiirenduse peale panin, proovin seda parandada.

      Delete
  2. Great post! x Would you like to follow eachother? Let me know on my blog x

    Beautycrowns.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I'll definitely check out your blog ;)

      Delete
  3. That's great! Keep on going!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete
  4. Nii tore, et jälle on üks eestlane juures, kes vloge teeb!
    Mulle väga meeldis ning ootan põnevusega juba uut!

    -K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore, et sulle meeldib! Ja saladuskatte all võin öelda, et kaua ei pea enam ootama ;)

      Delete

Thank you for all of your sweet comments! :)