Surprise Christmas Vlog!

December 15, 2015

On one fine day I just felt like vlogging and then there's was nothing else to do than just grab my camera and take it with me. I did intend to show you my school day too, but I only had one lecture, so that didn't turn out too well. However, the big event of the day was Christmas shopping! Among other things I sneaked in a room tour, a lunch break and my favourite smoothie. The vlog is in Estonian once again, so do take the chance to brush up your Estonian skills! 

Ühel heal päeval tuli mul vlogimistuju peale ja mis sa hing ikka peale hakkad siis! Võtsin aga kaamera kooli kaasa, et natukene oma koolipäeva jäädvustada (millest väga midagi välja ei tulnud), aga põhitegevus minu neljapäevas oli hoopis jõulukinkide ostmine! Muu hulgas leidis oma tee vlogi ka üks kiire toatuur, lõunapaus ja mu lemmiksmuuti. 
Kuulake mõnusat jõulust taustamuusikat ja vaadake seda Hollandi elukest. Julgelt võite ka kommenteerida, mida te minu vlogimisoskusest arvate või mida üldsegi paremini/teistmoodi teha. Ma ikka veel päris hästi ei saa aru, kas mulle meeldib see videote tegemine või mida üldsegi arvata (kuigi olen siiani lasknud Mirkol iga vlogi üle vaadata, aga ta ainus tagasiside on, et ma peaksin kõike lühemaks tegema...) ning siin saate ainult teie aidata!

5 comments :

  1. Love your lipstick

    https://matchamilady.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. And I also love the sound of your language, it sounds so delicate and enchanting

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is so sweet, thanks a lot! (And the lipstick is Rimmel Kate Moss nr 30.)

      Delete
  3. Jeee.. sinu vlogid mu lemmikud!!! Sul nii rahustav hääl :D

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)