Best of 2013

December 31, 2013

Another one of those few traditions on my blog is making a recap of my favourite outfits through the year. As always, I have a closet full of clothes, but I wear about 1/3 of it all over and over again. I'm not going to make the New Year's resolution of being more versatile, because I know, that in the end it'll be all about black jeans and collared shirts anyway.
I hope you all had a great year and that you're going to have an even more fantastic 2014. I know that this year has been absolutely amazing and I really can't wait to see what the next one has in store for me. 

Veel üks väike traditsioon mu blogis on vaadata aastale tagasi ja võtta kokku kõik minu lemmikriietused. Nagu alati, on mul kapp riideid täis, aga ma kannan neist lakkamatult ainult kolmandikku. Ma ei hakka andma alusetuid uusaastalubadusi ja ütlema, et ma tahaksin olla mitmekülgsem, sest ma tean, et lõpuks kannan niikuinii ainult musti teksaseid ja kraega pluuse. 
Ma loodan, et teil on olnud imeline aasta ja et 2014 on veel parem! Ma tean, et minu jaoks on see aasta olnud täiesti fantastiline ja ma ei suuda oodata ja näha, mis uuel aastal minu jaoks plaanis on.

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

2 comments :

  1. roosa seelikuga on mu lemmik outfit! väga funky, samas elegantne :)

    ReplyDelete
  2. such amazing ispiration...Love it dear..:D


    http://chocoandpink.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all of your sweet comments! :)